Ztracená duše (2006) - Teresa Medeiros

Autorka: Teresa Medeiros

Anglický názov: The Vampire Who Loved Me, 2006

Český názov: Ztracená duše (2006)

Slovenský názov: nevyšlo 

Obdobie príbehu: 

Počet strán: 200

Séria: Kane Trilogy: Milenec z temnot (2005)

Vydavateľstvo: Domino

Žáner: historický a ľúbostný román, erotika

Hodnotenie: ***** (výborné)

Link na knihu:  https://www.databazeknih.cz/knihy/kane-trilogy-ztracena-duse-4800

Výstraha!!! Popis knihy nižšie spomína detaily príbehu! 

Druhé pokračovanie o mladšej sestre Portii Cabotovej, ktorá sa zaľúbila do Juliana Kanea už pred piatimi rokmi. Vytrvalo odmietala všetkých nápadníkov, ktorí sa uchádzali o jej priazeň, pretože svoje srdce venovala svojmu princovi temnoty. Julian za celé tie roky žil zhýralým a ľahkovážnym životom, aby zabudol na modrookú krásku, ktorá mu zachránila život, lenže nejaká sila ho k nej čoraz väčšmi ťahala, až bolo nemožne odolať žene, ktorú už raz ochutnal. Mladá krásavica by sa mu rada vrhla okolo krku, lenže predstava, že z jej dávneho milenca a jediného muža v živote sa stal bezohľadný vrah jej bráni prejaviť svoje city. Až keď začnú desivé okolností ohrozovať jej najbližších, odhodlá sa pomôcť Julianovi nájsť jeho dušu a zároveň ľudskosť, ktorá by ho navždy zbavila temnoty, ale bude jej láska stačiť, aby sa ľahkomyseľný upír zmenil a bol jej verný? Túto knihu som čítala poriadne dávno a teraz sa mi potvrdilo, prečo som ju tak milovala. ❤️ Julian a Portia boli prekrásny pár a na konci knihy mi vyhŕklo zopár sĺz. Oveľa viac sa mi ich príbeh páčil než o Adriánovi a Caroline.

Foto a text: pb 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára