Skrotenie nehanebnice (2017) - Lucia Braunová, Kristína Ježovičová

Autorky: Kristína Ježovičová, Lucia Braunová

Názov: Skrotenie nehanebnice (2017)

Krajina: Slovensko, Praha

Počet strán: 254

Vydavateľstvo: Marenčin

Žáner: ženský román zo súčasnosti

Hodnotenie: bez hodnotenia

Link na knihu: https://www.databazeknih.cz/knihy/skrotenie-nehanebnice-347339

Výstraha!!! Popis knihy nižšie spomina detaily knihy! 

Mladá kozmetička Viktória je od svojej základnej školy zaľúbená do svojho najlepšieho kamaráta z Holandska Jamieho. Jej láska je čisto platonická a ani to nie je jej prvý vzťah, pretože svoju nevinnosť venovala inému chlapcovi, s ktorým bola niekoľko mesiacov. V jej živote sa ocitá majiteľ hotela príťažlivý Nikola, ktorý je veľmi prelietavý a známy svojou nevernosťou.  Ten jej síce popletie hlavu, ale ona má v mysli len Jamieho a odmieta si ho pripustiť bližšie k telu. Odvážneho a sebavedomého Nikolu jej správanie priťahuje a čím je k nemu sprostejšia (doslova), tým viac po nej túži. Viktória je nadšenec do módy a vizáže a prakticky si nevie bez svojho mobilu a instagramu svoj život ani predstaviť. Keď si omylom vymenia mobily s Nikolom, obaja sa o sebe dozvedajú viac, než by chceli, lenže už je príliš neskoro, aby tomu mohli zabrániť. Nikolovi krásna ,,modrovláska“ nedáva spávať a on si uvedomí, že dostať ju do postele sa stalo jeho najväčšou prioritou. Lenže na potvoru sa mu stále nedarí zdvihnúť jej nohavičky, pretože ho vždy niekto vyruší, či už je to nejaká žena alebo obchodný partner. V jeho živote figuruje viac žien, kde nechýba atraktívna bývalá milenka z Prahy Baruna, jeho súčasná, no nie najbystrejšia milenka Tatiana, jeho vyzývavá obchodná partnerka Barbora alias Barbie a nakoniec neoblomná kráska Viktória. Nastane deň, kedy sa Viky opäť stretáva s Jamiem, ktorý sa s ňou pomaly, hneď v prvý deň od šťastia vyspí, no ona nečakane zistí, že necíti ku nemu to, čo predtým a jej myseľ jej blúdi znova k arogantnému Nikolovi, ktorý jej dáva okato najavo, že po nej hladovo túži. Jej cudzokrajný milenec je maliar, ktorý je veľmi talentovaný, ale súčasne aj poriadne zadlžený. Nikola sa postará o to, aby sa dozvedela o ňom pravdu a ona sa rozhodne mu kvôli tomu vyhýbať, pretože mu nevie odpustiť, že urazil jej lásku. Viky sa s Jamiem nakoniec rozíde, lenže ten ju pouráža na instagrame a vykľuje sa z neho totálny psychopat, ktorý sa ju snaží znásilniť. Odvrhnutý Nikola sa dozvedá, že jeho milenka Tatiana je tehotná a tak sa s ňou z povinnosti rozhodne zostať a požiada ju o ruku. To mu však nebráni vyhľadávať Viky, ktorú jednostaj pokúša, až chorobne prenasleduje a tiež sa snaží uzmieriť so svojou pražskou milenkou Barunou. Pekná kozmetička sa dostane do sporu s Tatianou, s ktorou sa nepohodne a kvôli ktorej skončí s prácou kozmetičky v nemenovanom salóne. Netrvá dlho a zamestná sa u svojej klientky Barbory, ktorá nie je nikým iným, ako Nikolovou obchodnou partnerkou a súčasne ženou s bisexuálnymi sklonmi a tak sa Viky musí neustále báť o svoju ,,povesť.“ Nikola sa šokovane dozvedá, že Tatiana svoje tehotenstvo iba predstierala, pretože prišla o jeho dieťa a nechcela, aby ju poslal k vode. V skutočnosti však nemilovala jeho, ale jeho peniaze a luxus, ktorý jej poskytoval. Nadšený Nikola sa vrhne do náruče Viktórie, no namiesto slov o láske, si s ňou užije tak, ako plánoval, odkedy ju prvýkrát uvidel a konečne skóruje.

Postreh: Keďže nie som zvyknutá čítať takýto typ žánru, tak som sa nevedela stotožniť ani s jedným hrdinom knihy. Autorky písali svižne, veselo a vtipne, ale mňa rušili vulgárne slová, skratky, zdrobneniny  a iné ozdoby, s ktorými som sa doteraz pri čítaní nestretla. V knihe som nepočula ani raz od oboch hlavných hrdinov, že by si vyznali lásku a ani som nezistila, akú farbu očí má hlavná hrdinka. Ja rada čítam o maličkých detailoch a možno preto som sa nedokázala s knižkou zjednotiť. Záver knihy ma dosť šokoval, aj vyviedol z miery, ale to je už na každom, aký názor si na knihu vytvorí. Ja takéto knihy nečítam, túto som si kúpila náhodne, tiež ma zaujala pútavá titulná strana a tak som sa rozhodla, že ju nebudem ani hodnotiť, ale rovno posuniem ďalej.

 Foto a text: pb                                                                       

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára