Vévodovy hříchy - Suzanne Enoch (2009)

Autorka: Suzanne Enoch 

Anglický názov:  Sins of duke, 2007

Český názov: Vévodovy hřichy (2009)

Slovenský názov: nevyšlo 

Obdobie príbehu: Londýn, Anglicko, 1813

Počet strán: 277

Séria: The Griffin Family 

Vydavateľstvo: Domino 

Žáner: historický a ľúbostný román

Hodnotenie:  5/5 (výborné) 

Kniha:https://www.databazeknih.cz/prehled-knihy/the-griffin-family-series-vevodovy-hrichy-31455

Výstraha!!! Popis knihy nižšie spomina detaily príbehu! 

Pri čítaní o poslednom súrodencovi z tejto série, som mala trochu obavy, pretože mi najstarší člen z rodu Griffinových prišiel vo všetkých predošlých častiach príliš seriózny a vážny, ale musím povedať, že ma mimoriadne prekvapil. Sebastián Griffin, vojvoda z Melbourne si štyri dlhé roky nepripúšťal po smrti svojej manželky nikoho k telu, ale stačil jeden pohľad na slečnu Josefínu Embryovú, aby vedel, že jeho život už nikdy nebude taký ako bol predtým. Cudzokrajná krásavica ho svojím povýšeným správaním poburuje, ale zároveň ho priťahuje jej nevypočítateľná povaha a temperament. Doteraz bol známy ako zásadový muž a keďže patrí k vysokopostaveným šľachticom, nestrpí okolo seba škandál a ani verejné pohoršenie. Hoci má o Josefíne od samého začiatku pochybnosti a neverí jej slovám o tom, že jej otec je kráľom neznámej zeme prezývanej ako Costa Habichuela, rozhodne sa jej podvod za každú cenu odhaliť. Skôr než sa nazdá je do klamstiev zapletený až po uši a čo je ešte horšie, rýchlo stráca nielen hlavu, ale aj srdce pre ženu, ktorej sa nedá veriť. Josefína mi spočiatku liezla neskonale na nervy, pretože sa správala naozaj príšerne, ale čím viac som o nej zisťovala, tým väčšmi si získavala moje sympatie. Očividne sa viaceré udalosti v knihe nikdy nemohli stať a podaktoré boli poriadne pritiahnuté za vlasy, ale napriek tomu sa mi zo všetkých častí páčila najviac práve táto posledná...   

Foto a text: pb 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára