Môj škandalózny vikomt - Gaelen Foley (2013)

Autorka: Gaelen Foley

Anglický názov:  My Scandalous Viscount, 2012

Slovenský názov: Môj škandalózny vikomt (2013) 

Obdobie príbehu: Londýn,

Počet strán: 288

Séria: Klub Inferno:

Môj zvrhlý markíz (2011) 

https://vspletipribehov.blogspot.com/2024/04/moj-zvrhly-markiz-gaelen-foley-2011.html

Môj nebezpečný vojvoda (2011) 

https://vspletipribehov.blogspot.com/2024/04/moj-nebezpecny-vojvoda-gaelen-foley-2011.html




Môj neodolateľný gróf (2012) - doplním 

Môj krutý princ (2013) 

https://vspletipribehov.blogspot.com/2024/04/moj-kruty-princ-gaelen-foley-2013.html

Môj hrdinský džentlmen (2014) - doplním 

Zvodcove tajomstvá (2016) - doplním 

Vydavateľstvo: Slovenský spisovateľ 

Žáner: historický a ľúbostný román, 

Hodnotenie: *** a pól (lepší priemer) 

Kniha: https://www.databazeknih.cz/knihy/klub-inferno-m-j-skandalozny-vikomt-176355

 Výstraha!!! Popis knihy nižšie spomina detaily príbehu! 

Slečna Carissa Portlandová na svoje okolie pôsobí ako dáma, ktorá do všetkého strká nos, čím si vyslúžila povesť spoločenskej klebetnice. Skutočne len málokto by povedal, že si bedlivo stráži svoju minulosť, v ktorej ju pred dvoma rokmi zviedol potulný maliar. Keďže vyrastá ako sirota, ktorú si jej rodina posúva medzi sebou ako bremeno z domu do domu, zaumieni si, že už nikdy nikomu nepodľahne a zanevrie na celé mužské pokolenie. Nebol by to žiadny problém, keby sa okolo nej nekrútil vikomt Beauchamp, mladý a príťažlivý člen Rádu, ktorý si ju neustále doberá. Keď je pri nečakanej prestrelke Carissa postrelená do hlavy, Beau ju odvezie do Danteho domu, kde sídli Klub Inferno a oplatí jej záchranu života. To by nebola Carissa, aby sa tajne nerozhodla preskúmať na vlastnú päsť hniezdo údajne najväčších londýnskych zhýralcov a ani sa nenazdá a stáva sa Beauovou manželkou. Ich svadba prebehla naozaj veľmi rýchlo, Carissa k svojmu mužovi nebola počas svadobnej noci úprimná, čo jeho bystrému pohľadu neuniklo a keď sa za jeho chrbtom začala vykrádať na rôzne potulky bez jeho vedomia, náklonnosť, ktorú k nej cítil sa rýchlo strácala. Beau mal so svojou ženou naozaj veľkú trpezlivosť, pretože bola na môj vkus až príliš dobiedzavá a naoko morálna, hoci nebola v skutočnosti žiadne neviniatko. Hoci sa v knihe neustále niečo deje a nedá sa povedať, že by sa pri nej človek nudil, určité situácie ohľadne vypátrania nájomného vraha mi prišli z pohľadu Carissy až príliš nútené, rovnako ako túžba všetkým dokázať, že nie je iba urodzenou neterou grófa a je skutočne bystrá. Tiež sa mi nepozdávalo, ako sa Beau rozprával s princom regentom a určitým udalostiam v knihe sa mi ani nechcelo veriť, nehovoriac o nesprávne použitých tituloch, ale ak mám hodnotiť samotný príbeh, predošlá časť sa mi páčila viac...  

Foto a text: pb 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára