Môj nebezpečný vojvoda - Gaelen Foley (2011)

Autorka: Gaelen Foley

Anglický názov: My Dangerous Duke , 2010

Český názov:  Můj nebezpečný vévoda, 2014 

Slovenský názov: Môj nebezpečný vojvoda (2011) 

Obdobie príbehu: 1816, Cornwall, Londýn, 

Počet strán: 352

Séria: Klub Inferno:

Môj zvrhlý markíz (2011) 

https://vspletipribehov.blogspot.com/2024/04/moj-zvrhly-markiz-gaelen-foley-2011.html



Môj neodolateľný gróf (2012) - doplním 

Môj krutý princ (2013) 

https://vspletipribehov.blogspot.com/2024/04/moj-kruty-princ-gaelen-foley-2013.html

Môj škandalózny vikomt (2013) 

https://vspletipribehov.blogspot.com/2024/04/moj-skandalozny-vikomt-gaelen-foley-2013.html

Môj hrdinský džentlmen (2014) - doplním 

Zvodcove tajomstvá (2016) - doplním 

Vydavateľstvo: Slovenský spisovateľ 

Žáner: historický a erotický román, 

Hodnotenie: *** a pól (lepší priemer) 

Kniha: https://www.databazeknih.cz/knihy/klub-inferno-muj-nebezpecny-vevoda-203823

 Výstraha!!! Popis knihy nižšie spomina detaily príbehu! 

Týmto príbehom som sa na začiatku musela doslova predierať, pričom som odbehovala zrakom na obdobie, v ktorom sa odohráva, pretože som neustále mala pocit, že som sa ocitla v rannom stredoveku a nie v devätnástom storočí. Rohan Kiburn, vojvoda z Warringtonu je presvedčený, že ho nepriatelia prekliali a z toho dôvodu sa odmieta oženiť. Ženy vníma iba ako príležitostné rozptýlenie, až dokým nespozná oduševnenú Kate Madsenovú, ktorú mu miestni pašeráci, ktorí sa ho snažia prikloniť na svoju stranu prinesú ako darček. Kate žila v ústraní ľudí a spoločnosti v chalúpke na vresoviskách a zrazu sa ocitá na neznámom mieste omámená pod vplyvom ópia s jasným verdiktom: poslúžiť mužovi, ktorého všetci prezývajú Zviera na uspokojenie jeho potrieb. Taká predstava sa jej z duše prieči a je rozhodnutá spáchať samovraždu, než by prišla o svoju poctivosť. Rohan má o tajomnej kráske pochybnosti a jeho nedôvera ešte viac vzrastie, keď sa dozvie, že Kate je potomkom rodu Promoteovcov, ktorý patrí ku kultu náboženských fanatikov, ktorí patria k jeho úhlavným nepriateľom. Ich vzťah sa pomaly prehlbuje a postupne si k sebe nachádzajú cestu, hoci som sa musela neraz pozastaviť nad správaním Rohana, ktorý bol doslova nečitateľný a nikdy som nevedela, nad čím práve premýšľa. Kate to nemala vôbec jednoduché a získať si lásku muža, ktorý sa zaprel, že nikdy nebude milovať trvalo veľmi dlho, ale inak ako knižná postava to bola naozaj vynaliezavá dáma. Dosť veľká časť knihy tvorila erotické scény, v ktorých si Rohan podroboval Kate, čo ma až tak veľmi neoslovilo, ale od trištvrte knihy ma začal príbeh baviť až po posledné stránky. Námet na jaskyňu, v ktorej sa ukrýval kľúč k pravde aj k Rohanovmu oslobodeniu bol pútavý a rovnako sa mi páčila aj ich neviazaná a spontánna svadba. 

Foto a text: pb  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára