Vplyvná dáma (2011) - Tessa Dare

Autorka: Tessa Dare

Anglický názov: Lady of Persuasion, 2009

Český názov: nevyšlo 

Slovenský názov: Vplyvná dáma (2011)

Obdobie príbehu: 

Počet strán: 302

Séria: Toby a Isabel: Bohyňa lovu (2010), Zvábená siréna (2011)

Vydavateľstvo: Slovenský spisovateľ 

Žáner: historický a ľúbostný román, erotika

Hodnotenie: ** (slabší priemer)

Link na knihu:  https://www.databazeknih.cz/knihy/toby-a-isabel-vplyvna-dama-110277

Výstraha!!! Popis knihy nižšie spomina detaily príbehu! 

Nuž, ani tretia časť ma neoslovila a musela som sa premáhať, aby som ju dočítala. Hlavná ženská postava, ktorá stvárnila Benedictovu mladšiu sestru - Isabelu Graysonovú, je síce rozhodne bystrejšia od Lucy a mravnejšia od Sophie, dokonca sa ponáša na tú panenskú nevestu, akú sa TD snažila opísať, nechýba jej ani sociálne cítenie, avšak doslova sa nechá poblázniť jediným mužom. Celkom stačí, aby ju sir Tobias Altridge odviedol na terasu, kde ju pobozká a je ochotná mu prisľúbiť aj modré z neba. A hlavný hrdina je natoľko Isabelou pobláznený, že ju neváha okamžite požiadať o ruku a kvôli nej kandidovať aj do parlamentu, pretože Bell sa rozhodla stať vplyvnou dámou, aby sa mohla venovať dobročinnosti a charitatívnym akciám. Hlavní hrdinovia sa ani nenazdajú a sú zosobášení, príbeh je pomerne jednoduchý, nič prevratné sa v ňom nedeje a hladko a pomaly odsýpa až dokonca. Pôvodne som si chcela od spisovateľky ešte nejaké dielo prečítať, ale po poslednej časti tejto série som pochopila, že to nie je nič pre mňa a upriamim pozornosť na iné knižky. 

Foto: pb 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára