Bohyňa lovu (2010) - Tessa Dare

Autorka: Tessa Dare

Anglický názov: Goddess of The Hunt, 2009

Český názov: nevyšlo 

Slovenský názov: Bohyňa lovu (2010)

Obdobie príbehu: 1817

Počet strán: 280

Séria: Toby a Isabel: Zvábená siréna (2011), Vplyvná dáma (2011)

Vydavateľstvo: Slovenský spisovateľ 

Žáner: historický a ľúbostný román, erotika

Hodnotenie: ** (slabší priemer) 

Link na knihu:  https://www.databazeknih.cz/knihy/toby-a-isabel-bohyna-lovu-91763

Výstraha!!! Popis knihy nižšie spomina detaily príbehu! 

Táto kniha vo mne zanechala rozporuplné pocity. Od prvej strany sa v nej stretneme s hlavnou hrdinkou Lucy Walthamovou, ktorá je síce po každej stránke nevinná, ako uvádza TD, ale na druhej strane sa správa ako vychýrená kurtizána. Od svojich ôsmich rokoch si vzala do hlavy, že získa lásku sira Tobiasa Altridgeho a je preto odhodlaná urobiť čokoľvek, dokonca aj zviesť jeho dobrého priateľa Jeremyho Trescotta, vojvodu z Kendallu. Ten je spočiatku v šoku z toho, ako sa na neho Lucy všade vešia a nadbieha mu pri každej príležitosti, až sa chytí do jej starostlivo nastraženej pasce a uvedomí si, že po nej tiež túži až k zblázneniu a prestane sa jej vyhýbať. Lucy vôbec nevystupuje ako poznáme iné hlavné hrdinky v takomto žánri a čitateľ má z nej pocit, že ani sama nevie čo alebo koho vlastne chce. Niekedy mi bolo Jeremyho až ľúto, pretože určite pobral viac rozumu než hlavná ženská protagonistka, ktorá si na ňom skúšala všetky ženské fígle, pretože ich mala naštudované z jednej nemravnej knihy o mliekarke a jej milencovi. Samotný príbeh mi prišiel pomerne jednoduchý a plytký, čakala som nejaký zvrat v deji, ale väčšinou sa krútil ohľadne intríg medzi dvoma hlavnými hrdinami, ktorí boli opakovane vyrušení ak sa ocitli sami a rozhodli sa, že po sebe skočia ,,doslova." V knihe sa stretneme aj s postavou Sophie Hatthawayovej, ktorá stvárni hlavnú postavu v druhej časti príbehu a ktorá v prvej časti vystupuje ako snúbenica Tobyho. Priznám sa, že som sa pri čítaní nikde v knižke nedozvedela, prečo sa Sophia rozhodla utiecť od Tobyho a ani som poriadne nepostrehla, kedy sa z dvoch rivaliek Lucy a Sophie stali najlepšie priateľky. Sophia mi bola trošku sympatickejšia od Lucy, aj keď obidve mali jednu vec spoločnú - správali sa pomerne zvláštne a na danú dobu boli mimoriadne odvážne a vyzývavé. Tento historický román ma žiaľ štýlom písania nezaujal, aj keď som ho napokon s prestávkami dočítala až do konca. 

Foto a text: pb 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára